Tisztelt Tiszaújvárosiak!

Magyarország kormánya 2021. február 8-tól

ismét veszélyhelyzetet hirdetett ki a koronavírus járvány 

terjedésének megelőzése érdekében.  

Tisztelettel kéjük a lakosságot, hogy a továbbiakban is tanúsítsanak higgadt és fegyelmezett magatartást. Szükség esetén a közösségi média felületein, a Tisza Televízión és a CityApp-on keresztül is tájékoztatjuk a lakosságot az esetleges fejleményekről, intézkedésekről. 

Veszélyhelyzetben meghozott polgármesteri döntések

Veszélyhelyzetben a nemzetiségi önkormányzatok elnökei által meghozott döntések

A https://koronavirus.gov.hu/ oldalon első kézből informálódhatnak a hatósági intézkedésekről, a megelőzéshez szükséges lépésekről és teendőkről a panaszok esetén.

Információs vonalak: 06 80 277 455 vagy 06 80 277 456

 

Koronavírussal kapcsolatos videók

 


Tájékozatás térítési díj beszedéséről

A koronavírussal kapcsolatos intézkedésekre való tekintettel a Tiszaújvárosi Intézményműködtető Központ tájékoztatja az érintetteket, hogy a köznevelési intézményekben (iskolák) a térítési díj helyszíni beszedését átmenetileg szünetelteti!

A befizetésre lehetőség van az Élelmezési Csoport Kazinczy ház I. emelet 73/1 és 73/4 irodáiban a meghirdetett időpontokban, valamint a pénztári órákban:

Hétfő:  800 -1500

Szerda: 800-1500

Péntek: 800-1200

Telefonos egyeztetést követően utalással, a következő bankszámla számra: 11734114-15763923  (Kivétel az Eötvös József Gimnázium, illetve Brassai Sámuel Szakképző Iskola)

Telefonos elérhetőségek: 49/548-328; 49/548-305

LÁTOGATÁSI ÉS KIJÁRÁSI TILALOM AZ EZÜSTHÍD GONDOZÓHÁZBAN ÉS IDŐSEK OTTHONÁBAN

Tisztelt Városlakók, Tisztelt Hozzátartozók!

A Városi Tisztifőorvossal és Tiszaújváros Polgármesterével egyeztetve az ellátást igénybe vevők egészségének megóvása érdekében 2020. szeptember 04-én 00:00 órától az „Ezüsthíd” Gondozóházban és az „Ezüsthíd” Idősek Otthonában  LÁTOGATÁSI ÉS KIJÁRÁSI TILALMAT RENDELEK EL.

A tilalom visszavonásig érvényes.

Rendkívüli méltányolást igénylő esetekben a tilalom alól felmentést az intézmény vezetője adhat. A hozzátartozók az idősek számára névvel ellátott csomagolásban gyógyszert, tartós élelmiszert és szükségszerűen személyes ruházatot behozhatnak, viszont azok fertőzésveszély elkerülése céljából két napra elkülönítésre kerülnek és azt követően kapják meg az ellátást igénybe vevők.

Bármilyen ügyben az intézmény munkatársai az 548-190-es és az 548-206-os telefonszámon adnak tájékoztatást.

Kérem a hozzátartozók szíves megértését!

Tiszaújváros, 2020. szeptember 3.

Poropatich Péter
intézményvezető

Kötelező maszkviselés

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy tekintettel a koronavírus fokozódó terjedésére 2020.09.02-tól az ügyfelek csak és kizárólag szájmaszkban léphetnek be a Tiszaújvárosi Polgármesteri Hivatal és a Kazinczy Ház épületébe, valamint a Központi Étterembe. Mindannyiunk egészségének védelme érdekében tisztelettel kérjük a járványügyi szabályok és előírások betartását! Köszönjük az együttműködésüket és megértésüket! 

Tiszaújvárosi Polgármesteri Hivatal

A rendelőintézet közleménye a szakrendelésekről

Tisztelt Betegeink, Ellátásra jelentkezők!

A veszélyhelyzet elmúltával és a szakaszos újraindulások során jelenleg az alábbi szakmai elvárások fogalmazódtak meg az egészségügyi ellátórendszer felé:

  1. A betegeknek és a dolgozóknak a szájmaszk kötelező használata megmaradt.
  2. A triázsolási kötelezettség megmaradt, tehát a beteget a beküldő orvosnak és a fogadó intézetnek is ki kell kérdezni, és a COVID_19 gyanút ki kell szűrni, valamint a testhőmérséklet mérése is szükséges. A kérdőív kikérdezés VI.23-tól a Rendelőintézetbe való bejutás megkönnyítése érdekében az ellát végző rendelőben fog történni.
  3. A beltérben a betegeknek az egymásközti 1 méter távolság tartása kötelező.
  4. A beteg kizárólag előre egyeztetett időpontban érkezhet, kivétel a friss sérültek (sebészet, traumatológia).


Arról a tényről, hogy az időpontot kinek kell egyeztetni és kivel, semmilyen miniszteri utasítás nem született, így minden szolgáltató kialakítja a saját működési rendjét.

Bővebben ...

Változás a szociális étkeztetésben

Tisztelt Nyugdíjasok!

Tájékoztatom Önöket, hogy a Kormány a 2020. március 11. napján kihirdetett veszélyhelyzetet 2020. június 17. napjával bezárólag megszüntette. A veszélyhelyzet visszavonásával érvényét vesztette a minisztériumi útmutatóban előírt rendelet, amely szerint az étkeztetést minden kérelmező részére kiszállítással biztosítja az intézmény.

Tájékoztatom, hogy 2020. június 22. napjától, azaz hétfőtől az intézmény csak azoknak az igénybevevőknek biztosítja a szociális étkeztetést, akik a veszélyhelyzet kihirdetése előtt megállapodás szerint kiszállítással voltak jogosultak a szolgáltatásra. 2020. június 22. naptól, azaz hétfőtől az ebéd a megállapodásban feltüntetett időben és telephelyről személyesen elvihető.

Kérem, hogy hétfőn vagy kedden az ebéd átvételére hozza magával a Tiszaújvárosi Intézményműködtető Központ tulajdonában lévő üres ételhordót, és azt szíveskedjen leadni!

A júliusi ebédjegyeket mindenki az ebéd átvételi helyén kapja meg az előzetesen leadott igények alapján.

Kérdés esetén keresse bizalommal az intézmény munkatársait a következő elérhetőségeken:

„Tiszavirág„ Idősek Klubja - 49/548-375
„Őszirózsa” Idősek klubja - 49/548-230
„Tiszaszederkény” Idősek Klubja - 49/548-235
„Tisza-parti” Szabadidő Ház - 49/343-622

Ebéd igénylésével kapcsolatban - 49/548-184

Köszönjük az együttműködést!

Poropatich Péter
intézményvezető

Ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatalban

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a veszélyhelyzet feloldását követően, várhatóan június 22-től a Tiszaújvárosi Polgármesteri Hivatal visszatér a normál működési rendhez, így ismét lehetőség nyílik a személyes ügyintézésre. Az ügyfélfogadási renddel kapcsolatban a hivatal honlapján tájékozódhatnak: www.varoshaza.tiszaujvaros.hu

Az épületben a szájmaszk viselése ajánlott.

Tiszaújvárosi Polgármesteri Hivatal

A BMH Nonprofit Kft. lakossági tájékoztatója

A BMH Nonprofit Kft., mint Borsod-Abaúj-Zemplén megye hulladékgazdálkodási közszolgáltatója az alábbiakról tájékoztatja a lakosságot.

A megnövekedett igényekre tekintettel 2020. május 31-ét követően ismételten lehetőséget biztosítunk a felhasználóink számára az ingyenes szelektív-, zöld- és üveghulladék gyűjtőzsákok átvételére az ügyfelszolgálati irodáinkban.

A gyűjtőzsákok átvételére kizárólag előzetes időpont egyeztetés útján van lehetőség a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.

Kérjük az ingatlanhasználókat, hogy az időpont kérésben a szolgáltatásukhoz kapcsolódó adatokat - felhasználó neve, felhasználási hely címe - megadni szíveskedjenek.

Bővebben ...

Május 25-től kinyitnak az óvodák és a bölcsőde

A 215/2020. (V. 20.) számú kormányrendelet értelmében hétfőtől újranyitnak, azaz visszatérnek a normál működési rendhez a Budapest területén kívül működő óvodák és  bölcsődék. A Tiszaújvárosi Napközi Otthonos Óvodában és a Napsugár Bölcsődében május 22-én délig megtörténik az igények felmérése a gyermekek elhelyezését illetően.

Az intézményvezetők és munkatársaik mindent megtesznek azért, hogy a szűkös határidő ellenére is a megszokott színvonalon tudják fogadni hétfőn a gyerekeket. Minden épületet szakszerűen fertőtlenítenek, elindulnak a konyhák, az udvarokat, játszótereket felkészítik az igénybevételre.
A járványveszély továbbra is fennáll, ezért a szülőknek lehetőségük és joguk van úgy dönteni, hogy nem viszik bölcsődébe, illetve óvodába a gyerekeket. Arra kérjük mindannyiukat, hogy döntsenek felelősségteljesen, a saját élethelyzetüknek megfelelően és erről tájékoztassák a bölcsőde és óvodavezetőket is.

Felmerülő kérdéseikkel kapcsolatban az alábbi telefonszámokon érdeklődhetnek:
Napsugár Bölcsőde: 49/548-379
Tiszaújvárosi Napközi Otthonos Óvoda: 70/380-6900

Az ÉRV Zrt. járványügyi helyzettel kapcsolatos tájékoztatója

TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!

Az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. mindenkori legfőbb célja a víziközmű-szolgáltatás biztonságos fenntartása. Munkatársaink a kialakult járványügyi helyzetben is mindent megtesznek azért, hogy továbbra is zavartalanul biztosított legyen az ivóvízellátás, a szennyvízkezelés, valamint az alaptevékenységekhez kapcsolódó háttérszolgáltatás.

EGYES TEVÉKENYSÉGEK SZÜNETELTETÉSÉNEK FELOLDÁSA

Bővebben ...

Tájékoztatás a házhoz menő lomtalanításról

A BMH Nonprofit Kft., mint Borsod-Abaúj-Zemplén megye hulladékgazdálkodási közszolgáltatója az alábbiakról tájékoztatja a lakosságot.

A BMH Nonprofit Kft. 2020. május 11-től ismételten fogadja a házhoz menő lomtalanításra vonatkozó igénybejelentéseket.

Az igénybejelentéssel egy időben nyilatkozattétel szükséges, mely az alábbiakat tartalmazza:

- Az igénybejelentő az új típusú koronavírus tüneteit sem magán, sem a vele egy háztartasban élőkön nem tapasztalja vagy tapasztalta az elmúlt 14 naptári napban.

- Az új típusú koronavírussal sem az igénybejelentő, sem a vele egy háztartásban elők nem fertőződtek meg.

Bővebben ...

Tájékoztatás hulladékudvarok újranyitásával kapcsolatban

A BMH Nonprofit Kft., mint Borsod-Abaúj-Zemplén megye hulladékgazdálkodási közszolgáltatója az alábbiakról tájékoztatja a lakosságot.

A szolgáltatási területen található hulladékudvarok 2020. május 11-től megszokott nyitvatartási rend szerint újra nyitva tartanak.

A hulladékudvarok nyitvatartási rendje a www.bmhnonprofit.hu oldalon érhető el.

Kérjük az ingatlanhasználókat, hogy a hulladék beszállítása során - az Operatív Törzs ajánlásaira figyelemmel - az új típusú koronavírus elleni védekezés érdekében, valamint az ügyfeleink és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása céljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:

Bővebben ...